| Az FM rvidts jelentse: Federico Mahora.
A Lengyel szkhelyû FM Group Polska 1997. ta foglalkozik parfmk forgalmazsval. 2004. szeptemberben kezdte network marketing (MLM) keretben eljuttatni a fogyasztkhoz a termkeket. Az illatszerpiacon Lengyelorszgon kvl jelen vannak Ausztriban, a Cseh Kztrsasgban s Szlovkiban is.
Az FM Group robbans szerû terjeszkedse s sikere nem vletlen: A vilgon van nhny parfmgyrt cg, amelyek gyrtjk az illatokat a divathzak szmra. A divathzak tulajdonba tartozik a mrkanv, design, csomagols, mg az illateszencia a parfmgyrt cg tulajdonban marad.
Az FM megllapodst kttt a nmet Drom Fragrances International cggel, amely a vilg legnagyobb gyrt cge ezen a terleten. Ebben a gyrban jl ismert mrkk illatanyagait lltanak elo. gy az FM garantlja a kvl minosget.
CertifikatA Drom ltal az FM Group rszre killtott bizonylat garancia a termkek eredetre s minõsgre vonatkozan.
A cg sikert egy egyszerû tletnek ksznheti: Alternatv illatokat gyrt, gyakorlatban a parfmk illatn s minõsgn vltozs nem rezhetõ. Egysges zlses csomagolsban piacra dobja az illatokat j mrkanvvel. Ez a FEDERICO MAHORA (FM).
Fontos tudni, hogy az FM parfmk utngyrtott termkek, ezrt minden nõi s frfi illat ugyanolyan csomagolsban van.
A minõsgk az eredeti illattal azonos, a mrka ltal nyjtott megelgedssel ezt tbb ezer vsrl mr tanusthatja Eurpban. Nem klnikrol, hamistvnyokrl, hanem Eau d' parfume-krol van sz!!! | |